رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه گفت: شهنام نظرپور از استان کرمانشاه در ترکیب نهایی تیم ملی شیرجه در بازی‌های کشورهای اسلامی فردا عازم باکو است.
کد خبر: ۴۲۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،پیمان جاویدان با اشاره به چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو، اظهار داشت: تیم شیرجه کشور با دو شیرجه‌رو در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا می‌کند. 

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وظیفه مربیگری تیم ملی شیرجه بر عهده محمدرضا شکول است، گفت: مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور(از استان کرمانشاه) دو شیرجه‌رو ملی پوش ایران در این رقابت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه این دو شیرجه‌رو ملی پوش ایران سال گذشته برای نخستین بار در شیرجه هماهنگ به مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کردند، ادامه داد: تیم شیرجه کشور در ماده‌های تخته سه متر‌(انفرادی و هماهنگ) و سکوی 10 متر‌(انفرادی و هماهنگ) در این رقابت‌ها شیرجه می‌زنند.

این مسؤول زمان برگزاری مسابقات شیرجه بازی‌های کشورهای اسلامی را 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه اعلام و بیان کرد: تیم شیرجه‌ کشور برای حضور در این مسابقات، فردا تهران را به قصد باکو آذربایجان ترک می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار